Autogeni trening

Cilj obuke autogenog treninga je osposobiti polaznika da u svakom trenutku i s lakoćom, bez obzira na vanjske okolnosti, samo na pomisao postigne opušteno stanje.

Autogeni trening je metoda dubokog opuštanja kojom postižemo veću otpornost na stres, a redovitim vježbanjem bolji i kvalitetniji život. Osobe koje znaju autogeni trening bolje se nose sa svakodnevnim životnim situacijama, opuštenije su u zahtjevnijim (stresnim trenucima), te učinkovitije u reguliranju svojih tjelesnih reakcija i simptoma.

Učenje autogenog treninga:

Edukacija se sastoji od 8 zajedničkih treninga (modula) s certificiranim učiteljem Autogenog treninga. Vježbe su jednostavne i lake, a jedini preduvjet je da si dopustite odvojiti vrijeme za sebe unutar 2 mjeseca.

Naučene vježbe potrebno je samostalno ponavljati, barem 2 puta dnevno između dva treninga, kako bi tijelo „zapamtilo“ postupak opuštanja. Redovita i dosljedna vježba nužna je za uspješno djelovanje autogenog treninga. Kod nekih osoba rezultati su vidljivi već nakon prvog vježbanja, dok kod drugih nakon par tjedana.

Nakon što ste savladali sve korake, moći ćete se opustiti u bilo kojem trenutku samo na pomisao stanja opuštenosti. Vaša pažnja i osobna svijest više neće biti na okolini, već ćete podršku znati pronaći u sebi samima.

Autogeni trening uči se kroz period od 8 tjedana, u trajanju od 90 minuta po terminu.

Provodi se u grupama od najviše 14 polaznika, a na zahtjev klijenta moguća je i individualna poduka.

Područje primjene:

Namijenjen je svim psihički zdravim osobama koje svakodnevno doživljavaju stres i imaju potrebu naučiti kako se opustiti i regulirati vlastite stresne reakcije: poslovnim ljudima, sportašima, liječnicima, poduzetnicima, policajcima, učiteljima, odgajateljima, domaćicama… Iznimno je cijenjen među studentima, učenicima i nezaposlenim osobama.

Prednosti autogenog treninga:

* jednostavnost i lakoća učenja * pri samoj pomisli na opušteno stanje i mir, automatizmom prelazimo u stanje duboke opuštenosti * lakše i učinkovitije nošenje sa svakodnevnim stresom * ublažavanje umora, poboljšanje koncentracije, olakšano učenje * emocionalna stabilnost, veće samopoštovanje i samopouzdanje * povoljni utjecaj kod glavobolja, poteškoća sa spavanjem, bolova u vratu, ramenima, kralježnici… * već samo izvođenje vježbi opušta, a primjenjive su na svakom mjestu i u svakom trenutku (privatnom i poslovnom okruženju, u zatvorenom ili otvorenom prostoru).

U mnogim zemljama zapadne Europe liječnici propisuju Autogeni trening u preventivne svrhe, a zdravstvena osiguranja nude u svojim ponudama te omogućavaju besplatnu edukaciju svojim osiguranicima.

Cijena tečaja: 400 kn svaki stupanj – prijave su otvorene

Period edukacije:

Veljača – osnovni stupanj (200kn- promo cijena) Ožujak – viši stupanj (200kn – promo cijena)

Ukupno: ožujak i travanj 2021. godine – (8x termina po 90 min)

Vrijeme održavanja: srijedom, od 20:00 do 21:30

Mjesto održavanja tečaja: ZOOM i FB grupa Anti-stresne vježbe i edukacije

https://us02web.zoom.us/j/8985142304

 

Individualni aranžman učenja Autogenog treninga s voditeljem za 1 osobu ili par (van edukacijske grupe) moguće je dogovoriti kroz čitavu godinu.

Cijena individualnog aranžmana učenja po stupnju iznosi 1000kn (4 termina po 60 minuta).

Voditelj: mag  psih. Igor Kuhar, voditelj osnovnog i višeg stupnja Autogenog treninga po Schultzu.

Edukacija voditelja: Prema programu NLP Akademije Dr. Nade Kaiser i Sebastian Kneipp Akademije, Njemačka (program je priznat u Njemačkoj od strane osiguravajućih društava)