Autogeni trening

Cilj obuke autogenog treninga je osposobiti polaznika da u svakom trenutku i s lakoćom, bez obzira na vanjske okolnosti, samo na pomisao postigne opušteno stanje.

Autogeni trening je metoda dubokog opuštanja kojom postižemo veću otpornost na stres, a svojim redovitim vježbanjem bolji i kvalitetniji život. Osobe koje znaju autogeni trening bolje se nose sa svakodnevnim životnim situacijama, opuštenije su u zahtjevnijim (stresnim trenucima), a učinkovitije u reguliranju svojih tjelesnih reakcija i simptoma.

Učenje autogenog treninga:

Edukacija se sastoji od 8 zajedničkih treninga (modula) sa certificiranim učiteljem Autogenog treninga.Vježbe su jednostavne i lake, a jedini preduvjet je da si dopustite odvojiti vrijeme za sebe unutar 2 mjeseca.

Naučene vježbe potrebno je samostalno ponavljati, barem 2 puta dnevno između dva treninga, kako bi tijelo „zapamtilo“ postupak opuštanja.Redovita i dosljedna vježba nužna je za uspješno djelovanje autogenog trening, a kod nekih osoba rezultati su vidljivi već nakon prvog vježbanja, dok kod drugih nakon par tjedana.

Nakon što ste savladali sve korake, moći ćete se opustiti u bilo kojem trenutku samo na pomisao stanja opuštenosti. Vaša pažnja i osobna svijest više neće biti na okolini, već ćete podršku znati pronaći u sebi samima.

Autogeni trening uči se kroz period od 8 tjedana, u trajanju od 90 minuta po terminu.

Provodi se u grupama od najviše 14 polaznika, a na zahtjev klijenta moguća je i individualna poduka.

Područje primjene:

Namijenjen je svim psihički zdravim osobama koje svakodnevno doživljavaju stres i imaju potrebu naučiti kako se opustiti i regulirati vlastite stresne reakcije. Poslovnim ljudima, sportašima, liječnicima,poduzetnicima, policajcima, učiteljima, odgajateljima, domaćicama… Iznimno je cijenjen među studentima, učenicima i nezaposlenim osobama.

Prednosti autogenog treninga:

* jednostavnost i lakoća učenja* pri samoj pomisli na opušteno stanje i mir, automatizmom prelazimo u stanje duboke opuštenosti* lakše i učinkovitije nošenje sa svakodnevnim stresom* ublažavanje umora, poboljšanje koncentracije, olakšano učenje* emocionalna stabilnost, veće samopoštovanje i samopouzdanje* povoljni utjecaj kod glavobolja, poteškoća sa spavanjem, bolova u vratu, ramenima, kralježnici…* već samo izvođenje vježbi opušta, a primjenjive su na svakom mjestu i u svakom trenutku (privatnom i poslovnom okruženju, u zatvorenom ili otvorenom prostoru).

U mnogim zemljama zapadne Europe liječnici propisuju Autogeni trening u preventivne svrhe, a zdravstvena osiguranja ih nude u svojim ponudama te omogućavaju besplatnu edukaciju svojim osiguranicima.

Cijena tečaja: 400 kn svaki stupanj – prijave su otvorene

Period edukacije:

Ožujak – osnovni stupanj (400kn)Travanj – viši stupanj (400kn)

Ukupno ožujak i travanj 2020 godine – (8x termina po 90min)

Vrijeme održavanja: četvrtkom, od 19:30 do 21:00

Mjesto održavanja tečaja: Vukovarska 10, Samobor

 

Individualni aranžman učenja Autogenog treninga sa voditeljem za 1 osobu ili par (van edukacijske grupe) moguče je dogovoriti kroz čitavu godinu.

Cijena individualnog aranžmana učenja po stupnju iznosi 1250kn (4x termina po 60minuta).

Voditelj: psih. mag. Igor Kuhar, voditelj osnovnog i višeg stupnja Autogenog treninga po Schultzu.

Edukacija voditelja: Prema programu NLP Akademije Dr. Nade Kaiser i Sebastian Kneipp Akademie, Njemačka (program je priznat u Njemačkoj od strane osiguravajučih društava)