Porostor Soulcraft creations radionica

Anti-stresne vježbe

 

Antistresne vježbe su zanimljiv način da u toploj grupnoj atmosferi svaki tjedan otpustite stres i sve što vas izbacuje iz ravnoteže i naučite nešto novo?

 

Antistresne vježbe Vas uče praktične načine kako otpuštati stres i kako postati otporniji na životni stres…

 

Dobrobiti antistresnih vježbi:

  • Grupna podrška (zajedno je uvijek lakše) 
  • Slobodu i prostor unutar tijela, opuštenost tijela
  • Fokusirane misli
  • Uravnotežene emocije
  • Prepoznavanje finih razina stresnih reakcija
  • Jačanje samopouzdanja, samopoštovanja i pozitivne slike o sebi
  • Otkrivanje i korištenje prirodnih antistresnih mehanizama
  • Jačanje kapaciteta za suočavanje s dnevnim i životnim stresom
  • Dublje upoznavanje vlastitog tijela, uma i emocija u odnosu na stresne reakcije
  • Širenje repertoara alata za podršku uravnoteživanja uma, tijela i emocija 
  • Mogućnost prenošenja antistresnih tehnika koje naučite Vašim bližnjima
  • Sve naučeno možete vježbati samostalno kod kuće ili u prirodi

 

Tko može vježbati antistresne vježbe: 

 

Antistresne vježbe mogu vježbati svi ljudi koje osjete da su pod akutnim ili kroničnim stresom i da im je potrebna podrška u procesu otpuštanja i regulacije stresnih reakcija u njihovom životu. 

Dob nije ograničenje. 

Fizička sprema nije ograničenje jer stres obuhvaća sve ljude, mlade i stare i sve između.

Antistresne vježbe su prilagođene svim uzrastima, jer se baziraju na korištenju naših osobnih prirodnih mehanizama otpuštanja stresa koje svatko za sebe uči koristiti. 

 

Anti-stresne vježbe uključuju praksu integracije pokreta i daha, procesa prisutnosti, tehnika opuštanja autonomnog živčanog sustava, neurogenih tremora i pokreta, proprioceptivnih vježbi i tradicionalnih kineskih Do-In vježbi. 

 

Trajanje i cijena:  

 

50 kn – 90 minuta (po dolasku)

Termin: svaki ponedjeljak od 20:00 do 21:30 

 

 

TEME mjesečnih blokova na antistresnim vježbama: 

 

Antistresne vježbe uz karakter vježbanja u grupi imaju i edukativnu svrhu zbog čega su zamišljene u mjesečnim blokovima kako bi svi polaznici mogli produbljivati vlastito iskustvo s određenom antistresnom tehnikom. 

Nije potrebno polaziti mjesečni blok od početka do kraja 🙂 Jer svaka vježba uvijek kreće od početka, tako da se osobe koje se uključe uslijed bloka Antistresnih vježbi mogu slobodno uključiti 🙂 

 

VELJAČA – otpuštamo stres i učimo samo-regulirati stres kroz KRATKE samoregulacijske TEHNIKE

OŽUJAK – otpuštamo stres i učimo samo-regulirati stres kroz PROPRIOCEPTIVNE VJEŽBE

TRAVANJ – otpuštamo stres i učimo samo-regulirati stres kroz TREMORING 

SVIBANJ – otpuštamo stres i učimo samo-regulirati stres kroz TAPKANJE, LUPKANJE

LIPANJ – otpuštamo stres i učimo samoregulirati stres kroz MEDITACIJU 

 

ANTI-STRESNE vježbe FB grupa: potražite nas na FB i pogledajte naša iskustva s vježbanja u grupi 🙂 

 

 

ŠTO JOŠ reći o antistresnim vježbama:

 

MANJE je VIŠE…

…Zato povremeno samo dišemo u prisutnosti,  jednostavnosti i dubini daha iz duše i sa srcem 🙂